fashion

image138

snyggt!



nu är jag hemma igen, har varit hos danne sen i söndags, så mysigt och underbart. jag är kär, så är det bara. och det känns fantastiskt. allting flyter på bra och jag känner mig lycklig, trodde inte att jag skulle bli det igen, men nu är jag det. allting har blivit så mycket bättre på sista tiden, och då menar jag inte bara det här. utan allting i mitt liv. jag har dig att tacka för så mycket! det du gör för mig, du är underbar.

klev upp vid tiotiden imorse iaf och åkte till skolan, skulle träffa klassen och fixa dansen till vagant, lakanen till lastbilen och lite annat. hur många från klassen dyker upp då? fem stycken. så typiskt våran klass, blev väldigt besviken. dom kunde ju iaf ha slängt iväg ett mail om att dom inte skulle komma. det är alltid så att bara några får fixa allting. och visst jag förstår att inte alla är intresserad eller vill vara med på vaganten.. men lastbilen till studenten då? herregud, man tar bara studenten en gång. kan man inte engegera sig lite i sin egen studentutgång då?. aya! det gick ändå ganska bra trots att vi var så få, har väl kommit på det mesta till dansen, men nu kan ju inte resten av klassen komma och klaga ialla fall, nu får dom acceptera den. jag blev tyvärr tvungen att dra vid halv 2 eftersom jag skulle på ungdomsmottagningen och ta ut min p-stav, tog ca 50 minuter. hon som satte in den hade tydligen satt in den alldeles för djupt, in i muskeln. THANKS! det gjorde skitont och det var nära att vi inte fick ut den, barnmorskan tänkte skicka upp mig till sjukhuset men jag lät henne gräva en stund till och till slut efter att ha fått bedövning 3 ggr om så gick det. sista bedövningen hann släppa och det gjorde grymt ont när hon skärde i vävnaden, huden och drog ut den. fyfan! ville bara skrika, gråta och springa därifrån. men nu är den iaf ute. även att jag trodde att jag nu skulle vänta tills jag fick mens med att börja äta mina p-piller igen, men icke. skulle tydligen ta första idag! kunde inte hämta ut dom i stan, hade inte ett öre på mig och minus på kontot. så direkt när pappa kom hem så skyndade vi oss till apoteket i kvissle, men nä då var dom slut. fanns 3 st kvar i stan i 1 st i bydalen så jag bokade ett i stan så får jag hämta ut det imorgon.

ska också köpa hårfärg och kamomillspray till håret imorgon. ska försöka slinga bort utväxten och sen använda mig av kamomillspray och lägga mig i solen så bleks håret lite mer naturligt.. tänkte först ta två blekningar och bleka hela håret, men jag vill inte ha jätteblont, vill ha det så naturligt som möjligt!

sen efter jag har varit på stan med nathalie ska jag väl tvätta och börja städa. har så mkt att göra inför nästa vecka.. blev medbjuden till dannes mormor i gävle, åka imrogon och åka hem på söndag. hade varit jättemysigt och jättekul. men kan dock inte nu, har alldeles för mycket att hinna med innan nästa vecka. alkoholen är i princip fixad iaf. gulliga amina ska gå åt mig på måndag & tisdag nästa vecka. ska ju ha en hel del eftersom det blir supa hela nästa vecka. ;) hehe. gah, en vecka kvar till studenten ungefär. heeeeelt sjukt!

aya nu ska jag inte tråka ut er mera, känner att det blev ett långt inlägg idag men ha rvarit så dålig på att blogga på sista tiden.. ;)


you´re the one



pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback