hard day

Klev upp vid 8 imorse, ringde vårdcentralen, fick en akuttid hos läkaren 10.30. Åkte dit och undersöktes. Så fick jag en remiss till hudmottagningen på sjukhuset istället kl 15 idag. Åkte till skolan, gjorde PAredovisningen för 2orna och sen följde puppan nathalie med mig till sjukhuset. har tydligen fortfarande en hudinfektion.. fick någon silvrig ( :P ) salva att smörja in med i 3-4 veckor och om det inte har försvunnit då så ska jag ringa tillbaka till hudmottagningen. Blir så lessss på det här. Men men, man kan ju hoppas att det försvinner nu snart då.
Var in på stekhuset efteråt och hämtade flygblad om studentfesten på liquid imorgon som jag & nathalie har fixat. ska dela ut 400 st flygblad imorgon. hehe!

ska skynda mig att tvätta lite nu & packa och så sen åker jag till nathalie. kommer hem igen på torsdag.
imorgon börjar vi supa kl 9 på morgonen. sen blire oscar, olearys m.m. på kvällen. ska ha så grymt underbart kul :)


pössss!



image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback