Helgen

Fredagen tillbringade jag med Danne, åkte och hyrde film och sen bara myste.
Kom hem vid 3 tiden nån gång på lördagen, käkade lite snabbt sen ner i duschen o sen gjorde jag mig i ordning. Tog bussen till Nathalie, spelade lite kort och åt & drack lite gott sen gick vi ner till Robin på förfest. Hade grymt kul, en jävligt lyckad förfest. Vid halv 12 (tror ja) traskade hela gänget ner på 360. Shakade asset (kanske lite för mkt) men hade grymt kul. Gruvar mig dock för bilderna, det såg nog mycket värre ut än vad det var. Men något man får ta itu med då. När 360 stängde gick jag & Robin ner på olearys, gick in och mötte Danne. Shakade lite där också och sen traskade jag & Danne hem till honom.
En relativt nykter kväll igår och en förjävla rolig kväll. Dock slutet blev som det blev, men det är inget som jag tänker skriva om här. Det är privat!

Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade vid 11 när Danne kom hem från frisörn, låg i sängen och kollade på film och myste bara. Sen åkte jag hem vid 3 tiden. Sen dess har jag typ bara segat. Känner mig skitbakis och mår jättedåligt trots att jag knappt drack en enda droppe igår, hur kan det komma sig? :O

Näe nu ska jag fika lite och lägga upp lite bilder sen ska jag försöka sova tidigt. En lång dag imorgon!



Jag tycker om dig sååååååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback