hittat sånt här igen..

HAR DU..
FOLKÖL I KYLEN:
Några stycken, dock inte mina
PUDER PÅ DIG: Inte för tillfället
NÅGON SJUKDOM: Nej inte vad jag vet
GYMKORT: Sagt upp mitt på ego
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Jag är lycklig
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Ja
NÅGON FAVORITLÅT: Frida - Dunka mig gul och blå (klockren) haha
DUSCHAT IDAG: Alldeles nyss
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Oja, många. Jag också!
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Hmmm.. tror inte det.
NÅGRA MVG: Ja, några stycken faktiskt :)
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja
FIKAT IDAG: Nej.
ETT PAR CONVERSE: Nej
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Oj, Dolce gabbana, gucci, dior.. Finns många :)
NAGELLACK: Just nu inget, har lösnaglar nu. Annars guld, lila, rosa eller rött.
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Jajamänsan
TIDNING LÄSER DU: Cosmopolitan, Glamour, VeckoRevyn, Solo, ELLE
BUSS ÅKER DU OFTAST: Varje dag till skolan
FRÅGA STÄLLER DU OFTA: Hmm...
FRISYR HAR DU: En ganska lång page, blont.
DAG FYLLER DU ÅR: 16 april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback