hostel





..nu har jag precis kollat på hostel, regisserad av en utav mina favvo-regissörer, Quentin Tarantino. En av skådespelarna är min favorit, Jay Hernandez (på bilderna). Han är sååååååå het, man bara smälter när man ser han. Plus att han är en riktigt bra skådespelare. Filmen var bra, men nu är jag livrädd. Kommer aldrig kunna somna nu.. Fyfan. Nersläckt i hela huset och alla sover... Och jag brukar inte vara lättskrämd.

Ligger i sängen nu i alla fall med bärbara, lyssnar på bra musik, kollar runt i lite modebloggar och trycker i mig en hel 200grams chokladkaka. Nyttiga tjejen!

Ikväll har varit den absolut tråkigaste kvällen i mitt liv. Har inte haft ett skit att göra, hade fan önskat att jag haft något skolarbete att göra, men inte ens det. Idag och imorgon sätts betygen.. Allting är över. PANIK!

Imorgon blire party i alla fall och jag tänker ha så jälva kul.

sleep tight..

Kommentarer
Postat av: www.imbo.blogg.se

Tack så mkt=) Får säga detsamma, superfint kort från balen! Ha en bra dag!

Postat av: Anonym

Ja precis. Jag fyllde hela 23 år igår, huvva! Detsamma, ha en bra helg=) kram

2007-05-25 @ 19:14:06
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback