jagharsåjävlatråkigt

Vad..
hade du på dig idag? Hmm, gårdagens kläder eftersom jag aldrig åkte hem efter krogen. Guldleggings, brun lång tröja, guldskor. Sen väl hemma drog jag på mig en mysdress.
har du gjort under dagen? Sovit och myst, underbart!
har du för frisyr? I en knut
ska du göra innan dagen är slut? Hmm dagen är slut om en timme, men borsta tänderna och sen hoppa i säng.
har du inte hunnit med idag? Hmm hade inget speciellt idag.
ska du göra imorgon? Imorgon ska jag bara vila och fortsätta vara nervös inför tisdagen då jag ska provjobba.
Vill du göra i helgen? VARA NYKTER!
åt du senast? Kexchoklad
Allra bästa med dig? Nästan alltid glad 
Ogillar du hos dig själv? Kort stubin, paranoid, att jag har för mycket känslor. 

När..
Vaknade du i morse?
Hmm.. tror vi gick och la oss vid 7 och sen vaknade 10.
Är du rädd? Alldeles för ofta 
Skrattade du senast? Idag
Var du på fest senast?   Igår festade jag
var du kär senast? Jag är kär 
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Idag
Gav du en komplimang senast? Också idag

Vem..
Kramade du senast? Danne
Kysste du senast? Danne
Vill du spotta på? Ingen
Skulle du vilja se ut som? KATE MOSS 
Gjorde dig arg senast? Det vill jag inte tala om 


Antingen eller..
Glass eller Godis?
Godis
Morgon eller kväll? Kväll
Skidor eller pulka? Pulka
Julafton eller födelsedag? Julafton
Häst eller hund? Hund
Hjortron eller blåbär? Blåbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback