Länge sen

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade.
Har tagit bort naglarna så nu kan jag i alla fall skriva.
Sitter på skolan nu och har precis gjort klart vårat grupparbete om sexuella övergrepp. Jättefint blev vårat kollage.
I fredags hade jag och Björkan en myskväll, drack lite öl, spelade poker, färgade mitt hår och kollade på film. Hade det så trevligt :)
I lördags blev det utgång, började hos Nathalie och drack lite öl och åt tacos, sen åkte vi på förfest till Tomas i sallyhill. Skittrevligt var det där, sen tog vi en taxibuss ner till stan, gick först på 360 och sen coppers. Hur kul som helst, sen blev det en myspromenad...... ;)
Vaknade upp på söndagen och mådde inte alls så jävla bra. Bakis som ett as. Åkte hem vid 3 tiden sen tillbringade jag kvällen i sängen och toaletten och spydde :P Riktigt trevligt. Känner mig fortfarande sliten idag. Huva!
Idag har vi haft studentfotografering, hade dock inte studentklänningen på mig. Tog bara vanliga kläder eftersom jag ändå inte ska ha några kort från den här fotograferingen. Ska ju ta senare med Nathalies låtsastpappa istället :)
Ska snart se på film, sen slutar vi vid halv 4 och ikväll ska jag bara plugga. Har samhällesprov imorgon på Mediaavsnittet och jag har inte ens börjat än :O kommer inte att gå så jävla bra känner jag.
Mycket som händer just nu, mösspåtagning och bal nästa vecka. Bara 11 skoldagar kvar. Känner mig lite stressad. Tur att man bara tar studenten en gång i livet :)

Nu ska jag stänga ner här och sen vila lite innan nästa lektion :P

Hare bra

jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback