ledighet

ännu en ledig dag, skönt men börjar bli lite rastlös. trodde aldrig att jag någonsin skulle klaga på ledighet, hehe! är iaf hos danne nu, sov som sagt här inatt. var på ica imorse och det gick jättebra. jag fick jobbet! :) ska inskolas den 18 & 19 juni i kassan. det känns jättebra. ett stort tack till danne som fixade det åt mig, guld värt.
var klar där nere efter en kvart ungefär, jättetrevlig personal. kommer nog att trivas där känns det som :)
sen gick jag tillbaka hem till danne, somnade och vaknade kvart i ett. hehe, var nog lite trött :) känner mig utvilad nu iaf och på bra humör.

ligger och kollar på o.c. nu, så bra :) stannar kvar här ikväll också och kommer hem imorgon efter jag har varit på skolan. imorgon ska vi komma på en dans till vaganttävlingen, huva. tur att man är full på vagantdagen :P nästa vecka blire festa, tisdag, onsdag, torsdag på dagen och på fredagen. herregud :P tänkte att jag skulle fixa alkoholen redan den här veckan :) i helgen blire nog också party, cruising i gnarp på lördag. måste man jubara åka på :) danne åker bort på torsdag och kommer hem på söndag :( kommer sakna han. får hoppas dagarna går fort :)


näe nu ska jag fortsätta se på o.c.



pussss.

Kommentarer
Postat av: Imbo

Grattis till jobbet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback