Mösspåtagningen

I onsdags hade vi mösspåtagning. Jag & Nathalie klev upp vid halv 8, gjorde oss i ordning och vid 9 traskade vi iväg till Carolina. Började morgonen halv 10 med ett glas vin. Åkte till skolan vid halv 11 och fortsatte drack, men hällde upp cider och vin i vattenflaskor :P Sen var det väl meningen att hela skolan skulle gå i ett tåg med ballongerna tillsammans till mösspåtagningen ? Men det gjorde inte vi iaf. Hela OP tog bussen till stan. hehe.. Sen stod vi på torget och drack och släppte upp ballongerna och tog på oss mössorna och hade det trevligt. Sen åkte jag & Nathalie till kvissle en snabbis och hämtade mer alkohol. Fick skjuts av Robin som garvade ihjäl sig åt oss för att vi var aspackade kl 1 på dagen :P Sen åkte vi tillbaka till stan, gick ner på Norrlandskällaren och mötte resten av klassen, så åt vi där allihopa. Skitgott vare, var också första gången på hela dagen som jag fick i något i magen som inte var alkohol. Hehe. Men maten var i alla fall grymt god. :) Sen åkte jag & Nathalie hem till henne, tänkte att vi skulle sova en stund innan vi åkte på förfest men vi fortsatte drack lite, bytte om, fixade håret och gjorde en ny sminkning. :) Sen vid 7 åkte vi till Micke på förfest. Hade grymt kul, bubblade o.s.v. Lätt den bästa förfesten på länge :)  vid halv 12 åkte vi taxi ner till stan. Men det blev aldrig ngn krogen för mig. Sprang runt i dom olika köerna ungefär tills jag till slut bestämde mig för coppers. stod i kön där kanske 45 minuter sen vart jag så less så då gick jag & danne hem till honom. Hade sjukt kul på vägen hem, hahahaha. Man kan väl säga att vi är skadade :P

Mådde inte så bra igår när jag vaknade, först är jag sjuk som ett mongo, men blev också bakis som ett mongo.


Nu ska jag käka lite frukost sen ska jag skynda mig och packa ihop grejer, klänning o så. Ska åka till Nathalie om en timme ungefär. :) Ska få håret fixat och så. Just nu sitter jag med rullar i huvudet. :P

Studentbal ikväll :)



image80
Nathalie & Jag på mösspåtagningen ;)


image82
Haha, jag på mösspåtagningen.


image83
Vi på kvällen, bubbling hos Micke. :)


För mer bilder
http://jess.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback