nervösnervösnervös

dagens rubrik passar väldigt bra. såhär nervös som jag är nu har jag nog aldrig varit förut i hela mitt liv. imorgon gäller det! då ska jag provjobba.. vet inte varför jag är så nervös? gaaaaaaaah. hoppas verkligen att jag får jobbet där. blir jobbigt i sommar annars.. aya, nog om det. :)

kom hem vid 11 imorse, tog en dusch så har jag packat ihop lite grejer.. ska snart käka lite sen ska jag åka till danne. ska sova där inatt. blir kanon det eftersom jag ska vara på ica nacksta imorgon bitti kl 8 och han bor precis brevid.. kan jag sova typ 1 ½ timme längre. :) nice.

hinner inte skriva nå mer nu, ska fixa håret och packa klart det sista, äta och sen åka. :)


WISH ME LUCK!!!!



pusss




lite pics från utgången i fredags ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback