one week left

Yes, nu när klockan är över 00.00 så är det precis en vecka kvar till studenten. PANIK! Så mycket som jag måste hinna med att göra. Har fortfarande (trots att jag gjort lite idag) en enorm tvätthög, eller flera enorma tvätthögar. Har städat litegrann men tycker fortfarande allt är en enda röra. Det kommer ta evigheter! Måste slänga ut allt ur friggen också och storstäda rejält där. Sen göra fint..

Idag åkte jag i alla fall in till stan med Nathalie, gick och hämtade ut mina p-piller och köpte ibumetin som jag ska ha nästa vecka :P så köpte jag hårfärg också. Sen var vi i princip klar, gick på donken och käkade, satt där och snackade skit i över en timme. Andra människor går på café, vi går på donken :P hahaha!
sen tog vi en promenad hem till Nathalie, färgade mitt hår, brände en skiva och sen åkte jag hem. Tack så mycket för hjälpen! :)

I morgon ska jag väl bara tvätta, städa & framför allt sova på dagen. På kvällen vet jag inte riktigt än, men det blir nyktert i alla fall. På lördag ska vi först grilla, spela kubb och fira Tomas som fyller år på söndag och sen ska vi på cruising i Bergsjö. Dock nyktert för mig då också :) Sen nästa vecka blire supa som bara den ;) haha!


Jag är så stolt över en viss människa, tänker inte nämna vem eller vad det handlar om, men fyfan vad bra ;D ;D ;D Det är våran lilla hemlighet så nu ska jag inte nämna mer här ;)



Saknar han också, har knappt pratat med han idag heller. huuhh, varför skulle du åka bort för :( kommer bli ensamt inatt. och jag som har kollat på Saw, alldeles ensam. Kommer aldrig kunna somna ju :(


Näe nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och läsa min kära veckorevyn som kom med posten igår, har inte hunnits med än. ciao!


image140

snart är det dags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback