prada



hett.



idag har jag faktiskt börjat med samhällsuppgiften, gjorde kanske halva sen tänkte jag göra klart resten imorgon. jag har ju iaf börjat och det är det som räknas. tack vare nathalie & amina så fattade jag lite mer vad det handlade om.. sen har jag väl inte gjort så mycket mer ikväll, suttit klistrad framför tv:n mellan 19.00 & 22.00. dubbelavsnitt på vänner, ugly betty & sen desperate housewives. jag bara älskar tisdagar!

imorgon blir det i alla fall skola, ska först på teater kl 10.00, luckan.. sen kl 12.00 har vi vaganttävling, snark. har rivit sönder ett par jeans och en skjorta och skitat ner som jag kan ha imorgon när vi ska vara bönder/tiggare?.
sen mellan 14.00 och 15.00 ska vi i studentkommittén ha ett informationsmöte om studenten i aulan. sen blire stan en sväng, måste ju köpa present till tessan eftersom hon fyllde 18år förra veckan och vi ska fira henne på fredag ;)





love it...



kan man bli mer förvirrad? vad håller du på med? jag orkar snart inte det här längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback