Pump it up.

Sitter och pumpar musik för fullt nu vid datorn. Fönsterrutorna går snart sönder.. Men whatever, det är så härligt :) Verkligen avkopplande på något sätt. Enda nackdelen är att man blir lite partysugen. Men ikväll blir det bara lugnt och mys. Ska hyra film och mysa :) Imorgon vet jag inte alls, Nathalie ska ha förfest/inflyttningsfest. Men jag har verkligen inte ett öre och MÅSTE verkligen ta det lugnt eftersom jag ska försöka plugga klart alla restuppgifter. Men jag vill verkligen dit och vara med puppisar & resten av människorna. :) Vi får se, vi får se.
Näe nu ska jag ta och hoppa ner i duschen så att jag blir klar för kvällen någon gång :)

Åkte även till skolan idag på min lediga dag enbart för att träffa min handledare i ca 5 minuter och hämta några böcker. Hur duktig är man inte då? Även att jag och Björkan gick från henne (brandstationen, skönsmon) till västermalm och sen tillbaka. Huva! Då har man fått sig en promenad idag i alla fall då :)


Ha en trevlig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback