skadad

i mitt knä är jag.. har skitont.. skulle gå från carro (på södermalm) ner till krogen i fredags, också hade en tjej högklackat som hade ont i fötterna och var lite fullare än mig. så jag var snäll och bytte skor med henne.. sen klev jag ner i en grop i backen och ramlade omkull. blödde en hel del och har fått ganska så fula sår kan jag säga. men det är inte det värsta.. har skitont i knät och kan inte räta ut benet! och jag som ska jobba på tisdag, provjobba på ica nacksta. jävla skit :/ så ska vi studentfotograferas om en vecka.. snyggt med stora sår över båda knäna. NÄE! aya inte så mkt att göra åt. får gå och se ut som ett mongolid.
jag tror jag ska sluta gå på krogen, händer ju fan bara olyckor.. :P fick en smäll förra helgen över näsbenet, inte så snyggt :P

igår tog jag det iaf lugnt.. kom hem från danne vid 6 på kvällen var hyffsat slut.. låg och kollade på sommarkrysset och film med mamma & pappa. sen gick jag och la mig hyffsat tidigt..


idag har jag inte gjrot så mkt.. klev upp vid 9.. började städa lite och sådär.. sen vid halv 3 åkte vi till stan och hämtade mamma, sen gick vi ut och åt.. käkade plankstek för typ första gången på massor av år.. hur gott som helst. sen gick vi och köpte mjukglass och satte oss på stan och kollade på människor. klantiga jag spillde chokladsås över hela klänningen och brösten :P haha.
sen åkte vi hem..

nu ska jag gå och byta om sen ska jag åka till danne och se på film..


pusssss /jessss



och det går inte att lägga in bilder i detta inlägg. jävla fittblogg.se funkar fan aldrig. ska byta tror jag :@

Kommentarer
Postat av: Agnes

Oj, vad synd :/ hoppas att det blir ett bra kort iallafall :)

2007-05-27 @ 18:42:54
Postat av: alltkretsarkringoss.blogg.se

hoppas att den knä blir bättre :)

Postat av: Anonym

Tack så mycket :)

2007-05-28 @ 11:53:14
URL: http://jessikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback