snark

jag är döless och då menar jag det verkligen. "någon" gör mig så otroligt jävla irriterad. hur kan du vandra såhär från dag till dag? jag börjar bli riktigt less på det här nu. tack vare det blir jag på sånt jävla dåligt humör. gaaah.. men men får se hur allt blir. orkar inte tänka så jävla mycket men jag börjar verkligen få nog!!!


ikväll har jag inte gjort så mkt, tog en dusch sen en långpromenad med hunden, skönt. sen bakade jag kladdkaka och såg på det sista avsnittet av o.c. :(((((( grät som en tok. men det slutade väldigt bra iaf. ska köpa alla säsonger, eller kanske inte fjärde. men resten.. bästa serien någonsin!
tänkte lägga in lite bilder från o.c. i det här inlägget men det är ngt fel på bloggen så det funkar tydligen inte GAH!


ska spela lite nu, sen sova.. skönt att vara hemma imorrn & på tisdag.


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback