sommarväder

åh vilket underbart väder det är idag :) underbart härligt.. vaknade halv 9 imorse, klev upp och gjorde lite nytta.. vid 11 drog jag på mig bikinin och la mig ute & stekte i några timmar.. det var sååå varmt.. men skönt att det äntligen kommer lite värme, har varit kallt länge nu tycker jag. vid halv 2 gick jag in igen, då pallade jag inge mer. satte mig här och gjorde klart mitt skolarbete om lagar istället. skönt med en uppgift mindre i alla fall. bara 2 arbeten plus 1 hemprov kvar nu sen är jag klar med allt. tyvärr så kom jag på att vi har deadline på tisdag.. huva. så blir hemma imorgon & på tisdag så jag kan plugga klart allting. vi har ju ändå inga lektioner, bara utvärdering och så.. missar ju liksom inget.

om jag är dålig på att blogga så är det för att jag har fixat naglarna igen, det är svårt att skriva + att det tar sån tid :P därför jag inte skriver så mycket :P
längtar tills jag får alla bilderna från balen, dom flesta som jag tog blev så suddiga..

näe nu ska jag käka mat sen ska jag klippa gräset, puh.


händer ikväll då? kubb ngn? :) borde passa på när det är så fint väder ;D



image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback