Tisdag

Sitter på skolan nu och kollar runt lite på bilar på internet. Har egentligen etik men jag "läser" ju inte kursen så jag gör lite annat istället. Borde väl egentligen plugga restuppgifter men är man lat så är man. Snart har man samhälleprov också, kommer nog inte gå sådär jättebra. Tänkte försöka plugga lite på lunchen också. Satt typ hela kvällen igår med skiten men mitt minne är ju sämst, är man en "goldfish" så är man :P
Sen efter provet så har vi redovisning om "våld i nära relationer". Går nog skitbra.
Ikväll skulle jag också behöva plugga men det är ju först vänner, sen joey, sen ugly betty och sen desperate housewives, så det blir nog inte mycket till att plugga ikväll i alla fall.
Om exakt en månad är det studenten, helt sjukt. Längtar men samtidigt inte.

Näe nu orkar jag inte skriva mer, bloggar mer sen säkert när jag kommer hem.

Ha en bra dag!


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback