Vagant-tävling

Hade vi idag. Klockan 12 fick vi uppdraget, vi skulle samla ihop 15 saker, bl.a. ett par telemarksskidor, en 10-öring, en mediajournalist, en badboll, en bibel, en susp, en tavla, en utländsk tidning och mer saker. Och vi hade till kl 14 på oss. Så det var lite stressigt. Åkte ända hem till mig för att hämta skidorna. Haha. Men kul var det. Och vi fick ihop allting förutom en mediajournalist. Och vi var kanske 10 st från klassen där. Mindre än alla andra klasser så jag är väldigt stolt över oss. Nästa tävling är den 23:e maj och då ska vi gå en frågeslinga till stan som handlar om Carl Von Linné (eftersom han fyller 300 år), Västermalms skola och 1700-talet. Plus att man ska vara utklädd, och själva temat är ju självklart Carl Von Linné. Det kan nog bli kul.

Sen har jag bara pluggat hela kvällen typ, blev nästan klar med mitt arbete om lagar, har bara tre lagar kvar att skriva om sen är jag done. Skönt med en uppgift nästan borta i alla fall. Har räknat ut att det är ca bara 4 dagar kvar med lektioner. Två den här veckan, två nästa vecka och veckan efter det slutar vi ju, och då har vi bara utvärdering av kurserna och så ska vi göra roliga saker bara. Hur skönt som helst, men ändå hur stressigt som helst. Vet inte hur man ska hinna allt. Kollade också på Greys Anatomy ikväll, det är ju hur bra som helst. Har missat några avsnitt nu. Men man förstår ju allt ändå, trots att jag är en goldfish som någon brukar säga. Haha!

Helgen blir bara lugn, har planer men får se om dom "råkar" bli ändrade. You never know! Hoppas i alla fall.

Nej nu ska jag ta och sova, ska upp kl 6.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback