071115

Ja, då sitter man vid datorn igen och avnjuter ännu flera avsnitt av Desperate housewives. Det dumma är bara att jag först laddade ner säsong 3, så den kikar jag på just nu. Har sett sju avsnitt nu tror jag, sen nu sitter jag och laddar ner säsong 1 & 2. Haha, börjar med tredje säsongen, smart tjej. I och för sig har jag redan sett alla avsnitt men ändå. En sån grymt bra serie i alla fall.


Om ni dessutom undrar om det saknas massa bokstäver här och där så är det för att Danne har köpt ett nytt tangentbord och man måste tydligen skriva "in det". Måste trycka flera gånger på en tangent för att något ska hända så det tar ca hundra år att skriva. Men det är ju snyggt i alla fall ;) haha.


Har också då såklart jobbat ikväll, hyffsat jobbigt eftersom jag är sjuk men det ska bli skönt med lite ledighet imorgon. Sen jobbar jag i självscanningen på lördag, 7.30-18.30 och sen är jag ledig igen på söndag. Såg också på nya schemat att jag ska jobba mer i självscanningen nu och mindre i kassan vilket är ett stort plus. Jag är jätteglad för det. Räknade även ut att jag ska jobba 53 timmar v.50 och jag är anställd på 20 timmar i veckan, bara 23 timmar extra då. Men jag klagar inte, vill gärna ha så mycket timmar som möjligt så lönen blir fet.

Nej nu ska jag fortsätta se på lite mer desperate housewives och sen krypa ner i sängen med min gos och våra kattungar.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Djanice

Hej! :) Tack så mycket! Ja det kommer jag göra, känner mig redan som hemma! =) Du kommer väl på inflyttningsfesten hoppas jag;) /J

Postat av: marlin

hoho! hoppas allt art bra hemma! sjalv ar man lite sjuk men jag harfatt thaipiller som ja hoppas ska hjalpa :D nu ar viiaf i vietnam pa catba oarna! hors mate! heppare

2007-11-16 @ 13:55:32
URL: http://normalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback