LYCKAAAAA!!!!!

idag åkte jag och köpte min älskade dator tillsammans med mamma, pappa och brorsan som skulle köpa en ny dataskärm. Jag blev kär i min dator direkt när jag packade upp den, ända tills jag skulle ansluta internet, det funkade inte. Jag blev helt galen. Nathalie försökte (som nyss har köpt en bärbar dator av samma modell som jag har), så jag tänkte att hon nog kunde fixa det. men efter ca 1 ½ timme så gick det fortfarande inte. Vi gav upp!
Nathalie och Amina åkte hem till kvissle igen och jag och Danne skjutsade Håkan L och Erik till Jean. På vägen hem åkte vi och hämtade Sandra och Håkan N (eftersom han är expert på datorer) och efter ca 2 timmar funkade det. Men det var inte lätt kan jag lova! Huh, tur man inte är pensionär, då hade man ju aldrig förstått sig på sånt här.
I vilket fall som helst, nu sitter jag här med min nya bärbara dator som är hur bra som helst och jag är totalt kär i den. Min älskling nr 2 som dessan kallade den. Borde ta en dusch nu och sen sova eftersom jag ska upp vid halv 6 imorgon bitti och åka och jobba mitt underbara elvatimmarspass.
På kvällen blir det nog lite alkohol ;D

PUSS & GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Djanice

Jadu det vet jag inte riktigt än, typ.. Tror jag vill renovera först. Funderar på att ha en innan renovering, och en efter:P Så kanske helgen om två veckor. :D Hade ni kul igår? :D Puss

Postat av: Djanice

Hej :) Ja :D Hehe =) Jo hade kanonkul :D Jo, vi mår finfint.. :D Har hyrt lite filmer jag johanna och John och köpt massa gotta;) Jobba imorrn ? [email protected]. adda mig på msn :P Känns jobbigt att snacka över blogg ;) Puss!

2007-11-18 @ 22:27:13
URL: http://djanice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback