Nu ska jag testa använda denna blogg igen

Om sanningen ska fram så saknar jag gamla hederliga blogg.se. Tror nu att jag efter några månaders tid återvänder hit. Vi får se!

Jahapp, igår jobbade man stängning trots att jag hade feber och är dunderförkyld. Jag lovar er
, så här sjuk har jag inte varit på väldigt väldigt länge. Man orkar knappt leva känns det som! Ska jobba ikväll igen, jag vill verkligen inte. Eller vill, jag ORKAR verkligen inte. Mitt huvud sprängs, snoret rinner och min kropp är som en potatissäck. Ingen energi eller ork överhuvudtaget, musklerna är alldeles förslappade! Men men, man har inte så mycket till val. Ringer man och sjukanmälar sig blir folk så satans griniga. Hur sjukt är det egentligen inte? Man kan inte ens vara sjuk på sitt jobb. Aya!    


Ledig imorgon i alla fall, och DÅ ska jag åka till Elgiganten med min mamma, pappa och kära bror. Jag ska köpa min bärbara dator och brorsan ska köpa en skärm till sin dator.
Jag var ju egentligen på Elgiganten i måndags och skulle köpa datorn (på avbetalning of course). Men då fick inte jag det eftersom dom anser att jag är provanställd fortfarande pga att jag bara har jobbat där i ca 5 ½ månad och efter 6 månader brukar den så kallade provanställningen vara över. Men det är inte så i mitt fall, för jag blev anställd som typ "sommarjobbare" och sen fick jag fortsatt jobb där och nu är jag deltidsanställd. Men men, ingenting att börja tjaffsa med ikano-banken om.  
Jag blev tokless såklart som hade förväntat mig att få min dator den kvällen men allting har löst sig ändå. För jag ringde till min underbart snälla mamma och frågade om hon kunde köpa den på avbetalning åt mig så betalar jag henne varje månad. Och hon gick med på det! Så då fick jag bli glad igen tillslut och nu sitter jag bara och längtar ihjäl mig tills 16.30 imorgon eftermiddag.


Har laddat ner hela säsong 3 med desperate housewives igårkväll också så nu är det bara att börja glo. Åh jag älskar den serien, kan se samma avsnitt om och om igen. Måste verkligen ladda ner greys anatomy också för jag har jobbat kväll varje onsdag dom senaste 5 veckorna, missat hur mycket som helst.
Nej nu ska jag gå och duscha.
Ha det bra alla.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: dessan

Det här är grejer det ;) blogg.se ska det vara! Hälsa din älskling nr.2(datorn) välkommen hem imorgon fràn mig! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback