snart slut på denna vecka också

och ja, det har varit några jobbiga dagar som ni kanske märkt?
allt är väl inte bra ännu men jag hoppas att det kommer lösa sig och bli bra. det är bara tiden som får utvisa vad som händer.
helgen som var då..
i fredags köpte jag min dator dårå och sen blev det bara lugnt. jobbade elva timmar i lördags och sen skyndade jag mig in i duschen och gjorde mig i ordning så körde vi förfest här.
nathalie, amina, jonny, emil och "brorsan" kom. vi körde fuck the dealer och pyramiden och blev askalas och jag hade i alla fall kul.
nathalie och jonny åkte vid någon tidpunkt som jag inte minns, jonny var nykter och nathalie var tokallergisk mot våra söta kattungar. vid tolv gick jag, amina, danne, emil och "brorsan" ner på krogen. gick faktiskt på coppers som jag inte har varit på på år och dar. hade svinkul! träffade ica-jannike och johanna och röjde som idioter.
sen vid halv tre kanske? så gick jag och danne iallafall hem och det var ju också en rolig historia :P
vaknade på söndagen och mådde helt jävla sämst och sen har jag en fet minneslucka om hur jag tillbringade den dagen.
sen har jag bara jobbat måndag tisdag och onsdag. idag har jag varit ledig så åkte till njurunda för att umgås med min kära familj igår. kom nyss hem och nu har jag tvättstuga om en timme så ska strax börja sortera lite tvätt.
imorgon har jag öppning, 7.30-16.00 och efter det åker jag direkt till njurunda. vet inte vad jag ska göra på kvällen. det får man se, antingen lugnt eller lite dricka! we will see.
på lördag kommer danne hem till oss också, lugnt blir det och första gången han får se vart jag bor eller bodde. och på söndag åker jag med familjen till mormor i bollnäs. länge sen jag träffade min gamle käre mormor så det ska bli trevligt. ledig hela helgen, skönt som sjutton ska det bli! sen väntar tre veckor med ganska mycket jobb. money money!

neej nu ropar tvätten på mig.  bye!


helgen i bilder:

                             

Kommentarer
Postat av: Imbo

Trevlig helg och passa på at njuta av ledigheten! =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback