27 dresses

Den filmen har jag precis sett och den var helt underbar. Katherine Heigl är otrolig.
Ni måste se denna film!


Jaja, igår gjorde jag typ ingenting. Sov halva dagen kändes det som, sen tog jag en promenad med hunden och satte mig och solade med mamma en stund. På kvällen såg jag självklart på hockeyn. Huva!
Idag har jag jobbat, 15.00-21.30, så jag missade hockeyn. Hyffsat lesssss! Och Färjestad åkte ut, jävla helvete. Och nu är det typ ett år kvar tills nästa slutspel, höjdpunkten på året ungefär.
Imorgon är jag ledig, skönt det. Liksom vart hemma i ca två veckor, jobbar en dag och sen är man ledig en dag ;P Haha!
Just det, grattis till underbara puppis Carolina som fyllde tjugo idag (eller igår blir det ju, klockan är ju efter 00.00) så på lördag blir det till att fira henne, dock rätt lugnt för mig. Jobbar elvatimmarspasset på lördagen och sen jobbar jag på söndagen.
Nej nu ska jag nog sova, klockan är rätt mycket.
Godnatt!


Känner mig så förvirrad, har panik. Jag vill bara veta vad jag vill.. Varför ska det vara så svårt? Det borde inte vara det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback