ÅHH!!

Just nu sitter jag med bärbara i soffan och kollar på tv samtidigt som jag sitter och letar lägenhet. Har hittat massa fina lägenheter som jag har mailat på, och eftersom jag får fast tjänst i September så har jag kommit fram till att jag kanske kan ta ett lån och köpa mig en egen lägenhet inne i stan. Jag vill inte hyra en lägenhet igen, jag vill kunna ha min egen som jag får inreda helt själv. Åhh, blir så glad av bara tanken på att få ha min egen. Men sen var flera lägenheter så otroligt fina ändå, hittade en lägenhet som gick ganska mycket i svart men ändå var väldigt ljus. Den var hur fin som helst! Kändes som att det var min drömlägenhet.. Nu är det bara att kika lite mer och vänta, vänta, vänta. Sen ska jag flytta :)



Ingenting förändras, fortfarande samma besvikelse. blåögddumkorkadblåst? you name it. fuck!


-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback