äntligen en ledig dag

Efter sex dagars jobb i rad så är jag idag ledig. Superduperskönt! Men blev rätt deprimerad (mer än vanligt då) när jag kollade ut genom fönstret imorse. Fan, kan det inte få vara fint väder. Jävla april! Fast om 8 dagar fyller jag tjugo år. Wiie...
Igår kollade jag i alla fall på film, laddade ner 3 st nya, Jumper (som jag så länge har sagt att jag aldrig ska se för alla säger att den är värdelös), The Eye med Jessica Alba, den hann jag se igår och den var sjukt bra. Läskig var den, hoppade till några gånger. Men riktigt bra! Sen laddade jag ner The Mist som tydligen också ska vara någon skräckfilm som Stephen King har skrivit. Den får jag se ikväll.

image206

Har vaknat för ca en timme sen, och nu ska jag ta en promenad med hunden. Sen ska jag väl bara sitta och vänta tills Danne är klar. Vi ska åka till Birsta, jag måste köpa en ny mobil eftersom jag så duktigt slängde sönder min andra i tusen bitar. Rehab nästa eller?
Sen måste jag köpa nytt duschdraperi till lägenheten eftersom katterna klöste sönder det som var innan, och sen ska vi köpa lite matlådor till lägenheten. Ikväll ska jag, mamma och pappa tömma lägenheten på mina saker. Bara dom sakerna som är kvar nu. Och i helgen ska jag och Danne städa ur den. Sen kan hon få flytta in i den igen..

Funderar på att köpa denna mobiltelefon, en sony ericsson W380i. Någon som vet om den är bra? Borde väl köpa någon stöt-tålig kanske, haha!

image207



Fast jag ska väl köpa den i silver hade jag tänkt, inte lila. Menmen, får se vad dom olika ställena erbjuder. Har inte så mycket pengar heller..

Nej nu vill min hund gå ut och kissa & bajsa. Så skriver kanske sen. annars ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: imbo

Fin mobil, vart det en sådan eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback