confused

Massa tankar som flyger runt i huvudet nu. Allt känns jobbigt, inget vill gå som jag vill. Men det kanske man borde vara van vid?
Nu då? Ska man bara låtsas som att allt är bra, bara fortsätta som vanligt. Som om ingenting har hänt?


Åkte till Birsta igår med Danne i alla fall, köpte en ny mobil. Sen åkte vi in till stan och åt svingod pizza och sen skjutsade han mig till lägenheten. Mamma och pappa kom så började vi packa ner mina grejer. Sen blev det lite kaos! Och efter en stund så hämtade Danne mig, åkte och köpte godis och dricka och sen hem till honom i Matfors, vi såg på film, myste och åt gotta.
Tror vi somnade vid 3 eller något..
Sen klev jag upp halv 10 imorse, tog en dusch och sen käkade vi frukost och så skjutsade Danne mig till jobbet.
Nu är jag hemma och har precis sett ett nytt avsnitt av gossip girl som hade kommit ut. Så bra!

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller tjugo, den stora dagen som jag väntat så länge på. Men det känns inte ett dugg kul eller spännande, allt annat är ju bara skit ändå. Allt är så jävla meningslöst!

Äh, nu ska jag deppa framför vänner eller någon film.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback