finväder

Äntligen har värmen kommit, blir så glad av detta väder. Imorse klev jag upp vid halv 9, tog en snabbdusch sen åkte jag och mamma in till stan. Skulle hämta ut lite pengar och så. Sen köpte jag bara lite nödvändigheter, inge speciellt. Tog en macka på subway och sen åkte vi hem.. Nu har jag faktiskt hållt på och pluggat teori till körkortet, överraskade? Jag och mamma har bestämt oss för att jag ska ta ut mina 2500 kr från körskolan som jag har kvar, samt ta mina 5600 kr från bancofonderna och så betalar dom resten som behövs. Nu ska jag plugga teorin bara, göra teoriprovet om kanske en månad och KLARA det. Sen
slutet av sommaren ska jag ta ledigt 2 veckor från jobbet och göra en intensivkurs med körningen. Och sen har jag mitt körkort, tack så mycket :) Haha! Neej men nu har jag hållt på med det här sen december 05, och jag kommer ingen vart. Jag är för lat! Så nu jävlar :)

I fredags förresten så firade vi mig, jag och Amina började dagen med en runda på stan, köpte strumpbyxor och andra småsaker, ett par bajsbrallebyxor (haha), skor och en jacka och sen gick vi självklart på bolaget. Åkte hem till Nathalie, tog en rök
på balkongen i bara linne och snackade skit. Sen blev det dusch och göra oss i ordning tog en cider och njöt bara.. Sen kom Nathalie, då käkade vi och så. Sen framåt åtta-tiden började folk trilla in, öppnade presenter som var helt underbara. TACK ALLA! vi festade och hade trevligt och sen drog vi ner på primero, dansade som sjutton och hade en grymt kul kväll. Den roligaste kvällen i mitt liv faktiskt. :)

På lördagen blev det lugnt, massa chips, dip, guacamole och grönsaker och film med pappa, somnade rätt tidigt.
På söndagen åkte jag och älskling ut till birsta, köpte en jättefin kjol, fotoalbum, pennor och en ram som man sätter in flera bilder i. Ska sätta in massa bilder på mig och älsklingen i den :) Sen på kvällen bastade vi hemma hos mig, och sen låg vi i sängen och kollade på film och åt massa godis, chips, dip och dricka :) En perfekt helg!

Den här veckan har jag 55 timmars jobb, fyfan :/ Plus att imorgon blir det party efter det är valborg. Skulle egentligen jobba 12-20.30 men lyckades byta till mig så jag får jobba 12.30-17.00. Danne kommer och hämtar mig när jag slutar, så blir det grillning och festande på kvällen i granlo (tror jag). :) Och sen jobb på torsdagen 11.30-20.30, haha kommer vara sliten då ;P

Nee nu ska jag fortsätta plugga körkortet, och beställa min parfym :)

Pusshej!
-jess

Kommentarer
Postat av: johanna

tjena tjejen. det här är min nya blogg. kram johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback