fredag kväll

Nyss hemkommen från jobbet och ska bara packa ner lite kläder och annat grejs till utgången imorgon och sen måste jag knoppa. Kl 4.15 ringer ju väckerklockan (inatt, imorgonbitti?) och då är det bara att hoppa ner i duschen och sen åka till jobbet. Sen slutar jag 18.30, får snabbsminka mig och fixa håret på jobbet, och kl 19.00 ska jag vara på biteline. Fyfan vad stress! Sen förfest hos födelsedagsbarnet och sen utgång, sen jobb på söndag. Snark! Kommer vara helt slut efter den här helgen.. På tisdag är jag i alla fall ledig, efter 6 dagars jobb. Ska bli skönt.
Nee nu måste jag skynda mig.. Vill försöka sova nånting i alla fall.

Ha en trevlig fredagskväll alla, för det har jag inte jag.

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback