fyradagarkvar

tills jag får gå på bolaget, jisses vad jag längtar ;)

gårkvällen var väldigt trevlig, mycket prat och annat. inte så ofta vi tar en helgkväll och är nykter och sånt där. hade ju trevligt sängsällskap också ;) haha, men få inte för er massa saker nu för det var nathalie jag delade säng med. och amina låg på madrass brevid sängen. :)
5.30 ringde klockan imorse, stämplade in på jobbet 6.45 och stämplade ut 18.30 huh, långpass!
Pappa och brorsan hämtade mig, åkte direkt till lägenheten och packade ner alla mina saker. fyfan vad grejer, hela satans släpvagnen var ju full och hade även massa grejer i bilen också. tänk att bara några vin och cocktailglas kan ta så mycket plats? :)

Nu är jag äntligen hemma, har packat upp hälften, resten tar jag itu med imorgon. pallar inte nu!

puppisarna är ute och festar & har det skoj, jag bangade ikväll. helt pank och kom nyss hem. imorgon blire städning av lägenheten om inte danne är för bakis, tss!

nee, nu ska jag gå ner och göra pappa sällskap framför tv:n. kanske är nått bra?
trelig lördagskväll
-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback