happy birthday

to meeee!
Japp, idag fyller jag 20 år. Känns inte så speciellt mycket, längtar tills nästa vecka då jag ska gå på bolaget :)
Sov hos Nathalie inatt som sagt, sen klev jag upp vid kvart över sex imorse, åkte till jobbet. Där jag fick jättefina blommor av min chef och arbetskollega :) sen slutade jag kl 12, åkte hem då och hjälpte mamma med allt. Sen kom Danne vid halv 5, då åkte vi ner på affären och handlade lite saker. Sen hem och käkade, var hur gott som helst, vitlöksmarinerad biff med klyftpotatis och tzatsiki.. Drack jättegod drink också, bulgarisk martini med päroncider och några hallon i ;) Smaskens, och den tog litegranna på mig för sen började jag sluddra. Haha!
Sen spelade vi buzz och åt kladdkaka & daimtårta..
Nu är Danne på träning men sen kommer han tillbaka efter den och sover här med mig. Då ska vi krypa ner i sängen och se någon bra film ;) Underbart!
Fick en ny digitalkamera av mamma och pappa också (igen ;P) Den här ska jag inte grogga sönder på fyllan. Haha.. Tack allihopa för en underbar dag!
På lördag kommer mormor & roffe och firar mig, och sen nästa fredag (den 25:e då ska jag firas av puppisarna), längtar så grymt mycket.

Nej nu ska jag kvällsfika lite och sen röja lite på rummet.

Tänkte lägga in några bilder som jag tagit med min nya kamera, men fittblogg.se funkar ju aldrig. Aja, lägger in på min bilddagbok istället.

-jess

Kommentarer
Postat av: malin

grattttiiis jessika!

2008-04-17 @ 09:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback