lördag förmiddag

Och jag har precis klivit upp, är jättetrött, ont i halsen, känner mig febrig och bara helt slut i kroppen. Men ska ta en dusch så kanske allt känns mycket bättre.
Igår var en lång dag, jag gick hemifrån kl 9.00 på morgonen och kom hem 23.15 på kvällen, hade de inte varit så att jag fick skjuts hem så hade jag varit hemma 00.00 ungefär. Näe men först åkte jag på sjukhuset, ett härligt besked och ett lite mindre härligt besked :/
Och sen skyndade jag mig så mycket jag kunde (var trots allt inte jag som körde bussen ;P) ner till jobbet. Var där 12.05 och började egentligen 12.00 så blev inte lika försenad som jag trodde. Skyndade mig i alla fall in och bytte om. Sen jobbade jag ända till stängning, 22.15. Huva, svinmycket folk och jättelite personal, precis som vanligt.
Har i alla fall sett mitt sommarschema och dra åt helvete vad jag kommer få jobba mycket. Fyfan! Men härligt ändå, får bra med pengar ;)
Aya, när jag kom hem åt jag popcorn och kollade på gossip girl, sen somnade jag strax innan 01.00. Var sjukt trött!
Nu ska jag i alla fall ta en dusch, sen kommer nog min mormor närsomhelst från Bollnäs och ska fira mig. Så tror jag ska skynda mig lite nu, behöver städa av rummet också. Sen ikväll blir det bara lugnt, jobba imorgon igen ska jag göra.

Ne nu ska jag skynda mig och göra mig klar!
trevlig helg

-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback