måndagkväll

Så var det en ny vecka och alla är säkert utvilade efter helgen. Men inte jag, för jag har jobbat som vanligt. Plus hela förra veckan och jag jobbar hela den här veckan. På fredag är jag ledig, och jag längtar. Ska njuta hela helgen av min ledighet och inte ta på mig ett enda satans extrapass. Nu räcker det med sånt! Igår jobbade jag 11.30-20.30, när jag slutade kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi först hem till mig och hämtade kläder och sånt, sen till stan. Tog driven på donken och köpte 6 cheese och varsin dricka. Sen åkte vi till matfors.. Tog en lång skön dusch och sen kröp vi ner i soffan och myste & såg på Just my luck med Lindsay Lohan, haha den var svinrolig. Sen var väl klockan två tror jag så då gick vi och la oss.. Klev upp kl 10 imorse och gjorde mig i ordning, så skjutsade danne mig till stan en snabbis och sen till jobbet. Slutade jobba kl 19, och sprang ut för att jag skulle hinna med bussen Men då stod gos på parkeringen och väntade på mig och tänkte skjutsa hem mig till Njurunda. Jag har världens underbaraste pojkvän! Tack älskling.
Sen jag kom hem har jag bara legat i soffan och slöat och nu har jag krypit ner i sängen och ska se ett nytt one tree hill avsnitt som har kommit ut och sen ska jag sova.. Imorgon har jag tagit på mig extrapass så då blir det jobba, 10.30-17.00. På onsdag slutar jag i alla fall 12, då ska vi städa ur resten av lägenheten. Och på torsdagen jobbar jag kvällen och sen på fredag ska vi fira mig som har blivit gammal :) Ska även gå på bolaget då ;) weii!

Nee, nu blir det one tree hill


-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback