tisdagkväll

Ligger i min nybäddade säng nu med bärbara i knät. Snälla mamma har städat mitt rum så fint idag så nu kan man äntligen komma in genom dörren här. Haha, känner mig som ett barn som får rummet städat, men jag klagar inte.
Har i alla fall jobbat hela dagen idag, känns lite surt eftersom det har varit så otroligt fint väder och jag skulle egentligen varit ledig. Men det är inte så mycket att göra åt. Imorgon jobbar jag dock ett väldigt kort pass, 7.30-12.00 och direkt då när jag har slutat så kommer gos och hämtar mig så ska vi åka till lägenheten och städa klart det sista. Huva, vill verkligen inte. Någon som vet vad det kostar att anlita en städfirma? ;P
Sen på kvällen kommer min farfar & farbror hit, dom ska vara här tills på söndag och hjälpa pappa med utbyggningen av huset. Det är anledningen av att vi inte kan ha min tjugoårsfest här hemma. :/ Lite tråkigt, men snälla Nathalies mamma lånar ut sin lägenhet, vilket är kanon :) Längtar svinmycket tills på fredag, kommer bli så grymt roligt. :D
Nej nu ska jag ta och spela lite zuma, och sen sova ;D

Puss & godnatt
-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback