tjejkväll

Ja, vid halv 5-tiden åkte vi ut till Ica Maxi i Birsta, handlade grejer till kötfärssås och chips, dip & dricka. Sen åkte vi till hem till mig, hämtade grejer, sen till Nathalie och hämtade grejer och sen till Amina i Bredsand och hämtade grejer, där vi också kom på att Nathalie hade glömt sin mobil hemma hos mig. Haha! Var bara att vända då, hämtade den och sen åkte vi äntligen hem till Nathalie i stan och började laga middag. Vi dukade så fint så och åt en god middag. :) Nu har vi precis diskat och är helt slut.. Ska väl ta fram chips och dip snart och se på någon bra film. :)

Imorgon blir det jobb 7.30-18.30.. Sen på kvällen vet jag inte alls.

Nej nu ska jag vara lite social!

Ha en bra fredagskväll
-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback