torsdag

Nu har jag precis gjort mig klar och ska gå till bussen om en kvart för att åka till jobbet. Jippie! Jobbar 15.00-21.30 idag.. Skönt att jag är ledig imorgon i alla fall. Skulle egentligen vara ledig fredag, lördag & söndag, men malin fyller 18 år så hon ville vara ledig på lördag och snälla jag ställer självklart upp. Så jobbar typ varannan dag nu, jobbar idag, ledig imorrn, jobbar på lördag, ledig söndag, jobbar på måndag och ledig tisdag.
Blir i alla fall lugnt i helgen, känns som att jag aldrig mer vill dricka sen förra helgen. Och imorgon kommer puppis hem också, hon ska åka natt-tåget från Oslo kl 23 ikväll och blir här i sundsvall imorgon på dagen kl 12. Då ska jag och Amina möta upp henne på stationen :) Ska bli underbart att hon äntligen kommer hem igen, våran prinsessa :)

Nej nu ska jag packa väskan och göra mig klar..
Kanske bloggar sen ikväll!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback