trådlöst internet

Smart Jessika. Köpte ju en router för trådlöst internet när jag bodde i lägenheten. Hittade den nu när jag tänkte packa upp lite saker, och kom då på att den kan vi ju använda hemma. Så slipper vi alla nätverkskablar runt över hela huset till 4 olika datorer. Så just nu sitter jag nere i soffan med bärbara. Skönt att inte bara kunna sitta i sängen, utan också på andra ställen. Har också alldeles nyss mailat på lite lägenheter som ligger mitt inne i stan.. Vill så gärna ha en egen liten lägenhet.. Men funderar ändå på om jag ska vänta med att flytta till hösten, mamma & pappa har ju precis målat om ett rum och köpt ny byrå och hyllor till mig för att jag flyttade hem. Känns lite elakt att flytta nu på en gång.. Plus att min prio med pengar är att åka utomlands i sommar nu, och det kommer jag inte ha råd med om jag ska flytta. Näe, nu tror jag att jag ska fixa med deklarationen och sen ska jag nog vila.. Har migränhuvudvärk idag, gud straffar mig även fast jag har varit nykter hela helgen.. pff!

-jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback