uttråkad

Jag har absolut ingenting att göra, därför måste jag blogga.
Kollar på film, men inte ens det är roligt. Jag har inget att göra vid datorn.
Jag funderar till och med på att gå och locka håret, bara för att göra något liksom. Sen ska jag hoppa i säng. Sug, vad mitt liv är tråkigt. Man går bara och väntar på att något ska hända ungefär.. Jisses!
Funderar faktiskt på om jag ska skriva klart min cv nu och skicka in den till massa jobb i Sthlm? Och om jag skulle få något jobb kan jag bo hos farmor & farfar tills jag får tag på något eget. Inte världens lättaste i Sthlm kanske, men ändå. Jag klarar inte av att bo kvar här så länge till. Jag gillar inte Sundsvall, för varje dag som går känner man sig bara mer och mer deprimerad känns det som. Jag trivs inte alls här.
Varför kan jag inte bara komma på vad jag VILL göra, vad jag VILL bli?
Så meningslöst..

äh, nog med dösnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback