vårkänslor

Åh, vilken underbar dag. Man blir så glad av vädret och vårkänslorna är framme igen..
Jag och mammi har suttit ute och solat halva dagen, i bara linne och tunna byxor och ändå svettats. Känns som sommar! Hoppas vädret håller i sig.. Det är också bara 15 dagar kvar tills jag fyller tjugo, bolaget nästa ;)
Och snart kommer dessan hem också, ska bli kul o ses. Sen hade jag planerat att hälsa på henne i Sthlm, men det vet hon inget om ännu. Men det är min plan i alla fall, haha!

Sitter just nu och laddar ner massa bra filmer, ska strax laga lite mat också. Och kvällen vet jag faktiskt inte hur jag ska tillbringa? Bara ta det lugnt tror jag.
Imorgon är det jobb, dock bara 7.30-12.00. Sen blir det stan med mamma :)
På torsdag ska jag på stan med björkan, måste ju hitta en present till Carolina. Och sen blir det jobb 18.00-22.15. Har fått ett helt annorlunda schema nu, mycket bättre faktiskt. Trivs med det än så länge i alla fall..

Nej, nu ska jag göra någon nytta.
Trevlig dag alla!


Kolla in min kusins blogg,
http://frallansimba.blogg.se ;)


 image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback