a bad day

Försov mig imorse, har sovit skit hela natten på soffan med bara en filt som täcke, frysit.. huh. Åkte till jobbet, allt gick skit. Fick en surgubbe som tjatade på mig om några äpplen att det var inte klass 1 och dom var små och han ville ha dom billigare. Jag hade lust att skrika till han att han skulle köpa ett par andra jävla äpplen. Men jag var snäll och lät han köpa dom för halva priset. TACK till dig som förstörde min dåliga dag ännu mer.
Sen slutade jag äntligen kl 19 iaf, älsklingen kom och hämtade mig. Jag var hungrig, hängig och trött och han överraskade mig med att ha lagat god middag till oss och köpt massa onyttigheter. Det är ju våran sjumånaders dag i dag.
Ska snart ta och krypa ner i sängen, börjar halv 8 imorgon och slutar 4. Ska träna på friskis och svettis då med björkan, länge sen man träffade henne. Har länge tänkt att jag ska köpa träningskort där så imorgon blir det av. Ska bli så otroligt skönt att träna igen.
Nej nu ska jag packa träningskläder.
Sov gott!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback