en fullspäckad helg

Ja, idag har jag mycket att stå i.
Ska nu hoppa in i duschen och göra mig i ordning, sen ner på stan för att köpa strumpbyxor, lösnaglar, en ny väska, någon tröja och en ny foundation. 13.05 ska jag åka till Nathalie och då ska hon sätta in mitt löshår :D
Efter det blir det bolaget, sen ska jag hinna med en solning också och sen ska jag STORSTÄDA vilket kommer ta måååånga lååånga timmar. Så måste jag också samtidigt försöka sova tidigt för jag ska upp halv 6 på lördag morgon och jobba mitt kära elvatimmarspass och sen kommer det folk hit på kvällen, då blir det förfest och ett jävla röj, och sen krogen. På söndag blire till att vara bakis och skakis, har tvättstuga i timmar också, crap! inte lika kul..

nä nu måste jag skynda in i duschen

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback