ett nytt år

och jag hoppas att detta år blir bra mycket bättre än 2007, som var ett rätt värdelöst år.

iallafall, nyårsafton var väl rätt okej, jag lyckades för ovanlighetens skull bli liiite för full. tog mig i alla fall in till hamnen till tolvslaget, tappade bort alla så firade tolvslaget med hampus. efteråt blev det korv på shell och sen bussen hem. avslutade kvällen med att rädda en pojkes liv, jag är så stolt över mig själv så. men det kan jag berätta mer om en annan dag.
nyårsdagen? hmm, gjordes inget speciellt, var varken bakis eller pigg. men låg nog och slöade hela dagen. sen på onsdagen så jobbade jag, 12.00-20.30 i självscanningen och när jag slutade kom min älskling och hämtade mig som hade kommit hem från åre då. myyys resten av kvällen!
torsdagen? hade öppning i kassan och skulle sluta kl 15.. men margita hade dubbelbokat katarina på shcemat, både självscanningen och kassan så jag fick jobba över till 17.. älsklingen kom och hämtade mig så åkte vi på biteline och åt tacosbuffe och sen på hockey, Timrå-Luleå. Spännande match.. Måste göras oftare, så grymt jävla roligt.. Efter det så gjorde vi nog inget sprciellt? myste och så bara..
igår så var jag ledig men älsklingen jobbade.. jag hadeockså tvättstuga från 12-22. sju maskiner totalt blev det.. vi åkte ner en snabbis på stan när älsk hade slutat jobbet, jag köpte en kofta, leggings, 2 par trosor och en bh på gina tricot. så nöjd så (:
sen åkte vi till ica och handlade lite mat och andra nödvändigheter..
hade en roligt stund i tvättstugan sen också, haha ;)
och sen kollade vi på Reine & Mimi i fjällen, sen tvättstuga en snabbis och sen såg vi på schakalen.. Båda filmerna var suberb. Reine & Mimi har man ju sett förut, mend et var ju ett antal år sen.

Nej nu ska jag gå och väcka älsk som ligger död i sängen. Måste ta och duscha och göra oss klar snart. ¨VI ska åka hem till min mamma och pappa på middag, farmor & farfar är och hälsar på (:
Ha en bra helg alla!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback