Gossip girl

Är tror jag bland dom bästa böckerna jag läst, fast jag har bara läst första boken ännu, men har tre böcker till som jag ska skynda mig att läsa. Den 29:e januari börjar Gossip girl på 5:an. Åh vad jag längtar, det kommer bli en serie som jag kommer följa.


image197



Ska försöka fortsätta städa nu, det ser förjävligt ut här. Sen när Danne slutar jobbet vid fyra ska vi åka ner på friskis och svettis och träna. Hoppas det är mindre folk nu än i onsdags.
Ikväll blir det bara lugnt, jobbar imorgon 7.30-18.30 och efter det blir det middag och bio.
På söndag har jag tvätttid 7.00-17.00 och sen vet jag inte om jag åker ut till Njurunda till mamma och pappa. Får se vad som händer
Ha en bra helg alla!

Kramis

Kommentarer
Postat av: imbo

Känner igen mig. Jag var en trogen anhängare av friskis och svettis här i Uppsala ett par år och svor lika högt varje gång då det varit jul och nyår. I mitten av terminerna var det lite lagom med folk sådär, men så verkade det plötsligt som varenda en tagit nyårslöfte om att börja träna och man fick slå sig fram i lokalen. haha.
Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback