middag + bio

Ojoj, så var det söndag igen och den långa härliga ledigheten var slut.
Idag sov jag och älsk till klockan 13 pinsamt nog. Började städa, fick badrummet klart och köket sen hann vi inte så mycket mer. Åkte till Matfors (Dannes föräldrar) på en suverän middag. Sen låg vi i sängen och kollade på massa kort från Dannes ungdom och bara myste. Vid åttatiden åkte vi till stan, handlade lite godis, en skurmopp och fönsterputs på ica och sen åkte vi på bio.
Såg Fötrollad, den var skitbra tyckte jag i alla fall. Haha, en barnfilm men jag tyckte om den. Mcdreamy (Derek Shepherd) från Greys Anatomy var med i den, och då var jag bara tvungen att se den.
Nu är vi i alla fall hemma, ska snart krypa ner i sängen och pussa sönder världens underbaraste och sen sova. Imorgon har jag öppning och sen ska jag hem till Njurunda och umgås med farmor och farfar innan dom åker tillbaka till Stockholm.

Hoppas alla haft en bra helg
Kramis


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback