oj, vad mycket som har hänt

..eller kanske egentligen inte? hm.

i fredags så åkte jag i alla fall till stan med Jannike, köpte tre korsetter, ett siden-nattlinne, ett par trosor, strumpbyxor, en tunika, ett linne, lösnaglar, por-plåster och ett nagellack. Vi tog också en fika på stan, vilket var jättetrevligt, synd att tiden sprang iväg bara. Sen åkte jag till Nathalie, vi satte in mitt löshår men det vart inte så bra, ska klippa och fixa till det imorgon. Jonny kom efter en stund och var rastlös, han ville ner på stan.. så jag följde med dom ner och sprang runt lite. köpte då ett par byxor också.. sen åkte dom hem och då kom älsklingen till stan från jobbet så då tog vi också en sväng.. köpte ett par nya svarta pumps på bianco och sen åkte vi till texas och smällde i oss pizza. sen åkte vi hem, lämnade alla kassar och åkte till henke och spelade tv-spel med han, malin och jonas. trevligt trevligt! efter det var vi bara ute och åkte runt lite och sen hem och sov..
klev upp tidigt på lördag morgon för att åka och jobba mitt underbara elvatimmarspass, huh.. älsklingen kom halv 7 på kvällen och hämtade mig, vi handlade lite chips, dricka och sånt till festen och vid 8-tiden rullade folk in. det var 24 pers här, gah, grymt kul men väldigt högljutt skulle jag då tro.. carolina var snäll och slängde ut några människor som inte alls kunde bete sig och som jag inte ens kände. förstod inte vad dom hade här att göra. men men, inget mer om det.

sen drog vi ner på primero iaf, dansade och drack goda drinkar och hade sjukt kul.. sen blev det donken och en taxi hem, var väl hemma vid 4. vaknade på söndagen och mådde ändå rätt bra trots min höga alkoholmängd.
igår jobbade jag som vanligt och sen gick jag på stan med mamma. köpte ett par nya skitsnygga jeans på zara, älskar dom.. :)
idag har jag också jobbat, en timme längre t.o.m. sen hämtade jag ut hockeybiljetterna och köpte lite nödvändigt och sen tog jag bussen hem.. åkte direkt ut till birsta med danne, skulle på ikea och köpa cocktailglas och hittade det, köpte också kuddar + kuddöverdrag till soffan, ett vinställ och nya sängkläder..
sen gick vi på donken och åt och nu är vi hemma :P

haha, fyfan har spenderat alldeles för mycket pengar dom senaste dagarna.. och nu sitter jag med en god drink i handen i mitt nya glas och ska se på one tree hill och lite annat skit innan jag ska sova.

imorgon ska jag till nathalie-puppan och fixa mitt hår, men först jobba till 12..


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback