ryggskott

Min stackars lilla rygg. Ännu ett till ryggskott fick jag igår kväll. Kom knappt ner i sängen och kunde inte röra mig och jobbigt var det imorse när jag skulle till jobbet. Kan ju säga att det var skönare att jobba med hjärnskakning än ryggskott i alla fall. Har riktigt skitont. Och jag som har sluppit haft ryggskott så länge. Fan!
Tur att jag ska börja träna så att jag kan träna upp ryggen och slippa detta i framtiden.
Efter jobbet i all fall så tog jag bussen hem till Njurunda, ska vara här några dagar.. Har öppning varenda dag nu på mitt schema och kommer nog framöver att ha det så. Både nackdelar och fördelar, jobbigt att kliva upp tidigt på morgonen eftersom jag är så morgontrött plus att det inte är någon ob. Skönt med det är i alla fall att man kommer hem tidigt och att man börjar lägga sig i ungefär samma tid på kvällarna och kliver upp samma tid på morgonen. Just nu så har jag ingen bra dyngsrytm alls, vissa dagar är jag vaken till 03.00 på natten sover till 13.00 på dagen och andra kvällar somnar jag 21.00 på kvällen. Oftast somnar jag sent när jag börjar tidigt. Måste bli en ändring.
Har sovit typ halva kvällen också, så sjukt trött pga att jag inte sovit så mycket i natt, hade inga värktabletter heller.
I helgen ska jag nog åka till stugan, gah, har sådan beslutsångest. Björkan fyller ju 20 år på torsdag och jag är bjuden till att komma och fira henne, och självklart tänkte jag komma. Man fyller bara 20 år en gång. Men grejen är den att jag är totalt pank. Mamma och pappa vill att jag ska följa med till stugan vilket jag nästan aldrig kan eftersom jag alltid jobbar. Jag och mamma är ledig en helg samtidigt ca 2 ggr per år så därför vill jag verkligen ta chansen. Plus att jag verkligen skulle behöva komma bort, även om det bara är för en helg. Har varit alldeles för mycket nu senaste tiden. Man har väl inte mått supertoppen. Känner verkligen att jag behöver åka iväg.. Och jag vill heller verkligen inte göra min föräldrar besvikna.. Gah, beslutsångest! Hur jag än gör kommer någon att bli besviken och det vill jag inte.. Aya, ska bestämma mig tills senare ikväll!

Just det, den 29:onde februari ska jag till Norrköping, älsklingen har ju polare där nere och han har ju själv bott där. Han och hans kompisar ska åka dit då och festa och jag fick följa med. Ska bli superkul! Är ledig den helgen också så det blir alldeles perfekt. Längtar! =)

Nej nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan och vänta på att pappa, Jocke & Jesper kommer hem. Dom har varit på bio och mamma jobbar så jag har varit själv här hela kvällen. Tråkigt!

God natt på er!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback