thursday

Också är den här veckan snart slut också.
Igår jobbade jag till 16, fick jobba över en kvart men det gjorde inte så mycket. Satt och väntade på jobbet till ca 17.45 då Björkan kom och hämtade mig så åkte vi ner på Friskis & Svettis och tränade. Otroligt skönt var det, men det var mycket folk. Var väl hemma vid sjutiden och åt middag då, sen la jag mig i sängen med datorn och kollade på Greys Anatomy. Somnade vid kanske halv nio och vaknade elva idag. Så jag har alltså sovit fjorton och en halv timme inatt och jag är dyngtrött, med världens huvudvärk och ont i kroppen.

gah och jag kom precis på nu att jag börjar jobba om mindre än en halvtimme och jag trodde det var om en och en halvtimme. CRAAAAAAAAAAAAAP!
skriver mer sen

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback