tvätt-dag

yeas, idag är jag ledig och då är det tvätta som gäller. bokade tvättstugan från 7.00-17.00 vilket jag kände att det verkligen skulle behövas.. tror det blir ca 8-10 maskiner den här gången. och hyffsat less blev jag när jag kom ner i tvättstugan. torkrummet funkar inte, dom håller på och renoverar det, ANVÄND TORKTUMLAREN stod det. yeah, det finns två tvättmaskiner och en torktumlare, slänger man in båda maskinerna med tvätt i torktumlaren så torkar det aldrig. och man kan inte heller köra alla kläder i torktumlaren. fyfan vilken skitdag! vaknade also med världens huvudvärk och förkylningen blivit värre? hur kan den bli värre.. gaaaaaaaah.
hoppas den hemska dagen får en vändning för ikväll ska vi på hockey, MITT LAG MOT DANNES LAG (Färjestad-Timrå).. Vi kommer krossa er!!!!

Tog en snabbshopping igår också medans jag väntade på bussen till Nathalie, köpte ett linne och en slags tunika.. Sen kom jag till Nathalie och då fixade vi med mitt löshår lääänge, hon och Amina fick sy om och sy om och till slut så satte vi in håret.. och det såg bra ut faktiskt utan klippning.. men sen efter några timmar såg jag att mitt hår kom fram ändå.. det ser ut som håret är rakt avklippt så vi måste klippa iaf.. löshåret är nog för långt ändå.. men men det får vi ta en annan dag.. Stort tack till Nathalie och Amina iaf som hade tålamodet att fixa.. PUSS PÅ ER!

Näe nu äre dags att börja städa..

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: imbo

Skönt att läsa att det är fler än jag som svär högt i tvättstugan! haha.
Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback