BIG MEET 2008

Denna sommaren kommer bli underbar, eller i alla fall dom fyra veckorna som jag har semester. Förra sommaren jobbade jag heeeela tiden, var inte ens ledig en enda helg.
Det största och bästa som jag planerat är i alla fall big meet i västerås. Förra året hindrade ekonomin mig eftersom jag levde på studiebidrag och hade inte fått min första riktiga lön då.
Men i år kan och ska jag åka. Med mina puppisar och massa annat folk.
Åh jag längtar och planerar redan nu, låt våren gå fort som sjutton så jag får sommar och tid att göra saker med mina underbara vänner. En stockholmsresa ska planeras då också, och sen självklart en utlandsresa. Men den blir nog på sensommaren. Och sen blir det Thailand jul & nyår, eller hur Nathalie & Amina? :) Haha, vilka planer vi har.
Nej nu ska jag nog ta och koka mig lite nudlar.

you know you love me, haha!

Kommentarer
Postat av: Amina

Haha ja jag skiter i vart vi åker bara det är varmt och jag slipper julen ;P haha Love you

2008-03-07 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback