hejdå sundsvall

Om en liten stund åker vi till stugan. Ska bli kanonskönt med 1½ veckas semster, då hinner jag vila upp mig efter allt som har hänt också. Alla andra är redan där, förrutom Therese som kommer på söndag kväll.
Det är farmor, farfar, Pierre, Olle, Lotta, Fanny, Sofia, David, Milano (hund), Åsa, Lovisa, Jonatan, Tommy. Och sen kommer vi, fem personer och en hund. =)

Nej nu måste jag ta och packa ner datorn och det sista.

Ha en underbar påsk alla =)

Pussar och Kramar
-jess



image204

Kommentarer
Postat av: normalin

glad påsk!! hoppas allt är bra hemma :)

Postat av: dessan

åh, det gör ont i hjärtat! vi får talas vid sen =)
jag kommer hem den 29:e april:D så om en månad!!!! PUSS

2008-03-25 @ 22:58:56
URL: http://achamonix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback