illamående

UH! !
Så otroligt jävla less jag är på detta illamående. Dygnet runt, gaaaah.
Men snart är det över, tack gode gud för det!

Har inte gjort så mycket idag heller, bara slappat och så.
Imorgon blir det jobb igen i alla fall, dock bara kort dag, 7.30-12.00..
Efter det ska jag följa med brorsan på stan så han kan klippa sig. Sen ska vi hem och laga pizza. Mums!
Lördagen jobbar jag långpass, 7.30-18.30 och söndagen jobbar jag 15.30-20.30.
Hatar att jobba helger och kvällar. Vill ha ett sju till fyra jobb nu. Fast rätt fattigt utan ob i och för sig.
Nee nu ska jag kika klart på knocked up som jag har sett tusen gånger (men den är ju så bra)
och sen ska jag försöka få mig lite sömn.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback